سلام
یعنی دادگاه از شما خواسته در مهلت تعیین شده ایراد یا اعتراض خود را نسبت به صلاحیت دادگاه کیفری یک اعلام کنید
اگر معتقدید پرونده باید در دادگاه دیگری رسیدگی شود باید در همان مهلت لایحه بدهید و دلیل عدم صلاحیت را ذکر کنید
در غیر این صورت دادگاه ممکن است رسیدگی را در همان شعبه ادامه دهد و بهتر است متن دقیق ابلاغیه را هم بررسی کنید
سلام. یعنی پرونده مربوط به جرمی است که دادگاه کیفری یک برای رسیدگی آن صالح تشخیص داده شده و دادگاه قبل از جلسه رسیدگی به شما مهلت داده ایرادات خود را کتبا اعلام کنید
با سلام
این احضاریه به این معناست که دادگاه یا مرجع قضایی برای پیشبرد پرونده، شخصی را که سمت قانونی در آن پرونده دارد (مثل شاکی، متهم، وکیل یا قیم) موظف کرده است تا در مهلتی که تعیین شده، اقدام مشخصی را انجام دهد. در مورد ایرادات ، بعضی از جرایم مهم در صلاحیت دادگاه کیفری یک می باشد و اگر خارج از این جرایم باشد از صلاحیت دادگاه کیفری یک خارج است
منتظر ابلاغ بعدی باشید
یعنی دادگاه به شما مهلت داده تا ایرادهای شکلی مثل عدم صلاحیت خود یا نقص در شکوائیه را بنویسید و به دادگاه کیفری یک بگویید