درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - نامه پزشکی قاونی

اگه یه سال از صورتجلسه کلانتری ونامه پزشک قانونی گذشته باشه میشه شکایت کرد؟

پاسخ ها

چنانچه جرم مشمول مرور زمان شود خیر

باسلام خیر

سلام، بله می شود شکایت کرد، اما گذشت یک سال هم از جهت اثبات صدمه و هم از جهت مرور زمان شکایت ممکن است مشکل ایجاد کند ا گر جرم قابل گذشت باشد و از زمان اطلاع شما از جرم و متهم بیش از یک سال گذشته باشد، باید عذر موجه خود را هم توضیح بدهید.

با سلام

اگر جرم قابل گذشت باشد بعد از یکسال مشمول مرور زمان می گردد

بله بابت دیه میتونید شکایت کنید ودیه مشمول مرور زمان نمیشه

تا یک سال از وقوع جرم یا اطلاع از آن امکان طرح شکایت وجود دارد

شکایت نیاز به ادله دارد

سوالات مرتبط

وکلای متخصص