درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - عودت وسایل منزل

سلام من زوجه هستم در راستای ترک منزل همسر بنده یکسری وسایل منزلمو از منزل خارج کردم و دوربین های مداربسته ضبط کردن و احتمال میدم که از روی فیلم ها فیلمی تهیه کرده باشند یکسری از وسایل فاقد فاکتور می‌باشد که ایشون در اظهارنامه آوردن سوالم اینه که با توجه به فیلم های مداربسته و عدم وجود فاکتور تو دادگاه دستشون به جایی بند میشه؟

پاسخ ها

سلام. بله. باعنوان سرقت امکان شکایت از شمااست به شرطی که مرد فاکتور خریدودلایل تعلق وسایلی که شما برده ایدو ادعای مالکیت آنرا دارد ارائه دهد 

با سلام

اگر فیلم داشته باشد با فیلم قابل اثبات است و بهتر است مشکل را دوستانه حل و فصل کنید.

احتمال نتیجه ضعیف است

با سلام بله احتمالش وجود دارد اما باید تماس بگیرید شرح دهید چه وسایلی بوده این‌ها همه مهم است

در وسایل اختصاصی زوج، شکایت سرقت علیه شما متصور است

سوالات مرتبط

وکلای متخصص