درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - شکایت از فرد مزاحم

سلام یه اقایی نصف شب مزاحم من و مادرم شدن احتمالا مست بودن و حتی با سیلی زدن تو صورتم ممکنه دوربین ها هم فیلم گرفته باشن از اون لحظه و من فقط شماره پلاک ماشین رو تونستم بردارم. امکان شکایت دارم؟ اگر دارم به چه صورت باید اقدام کنم؟

پاسخ ها

سلام و وقت بخیر خدمت شما کاربر محترم سایت دادراه بله امکان طرح شکایت کیفری از جانب شما وجود دارد

سلام. مستند به ادله که دارید شکایت مزاحمت نوامیس وهتک حرمت نمایید از طریق کلانتری یا دفاتر خدمات قصایی

با سلام

بله می توانید جهت ثبت شکایت به دفتر خدمات قضایی مراجعه کنید.

سلام بله از دفتر خدمات قضایی

با سلام بله امکان شکایت وجود دارد فورا اقدام نمایید می‌توانید مشاوره تلفنی نیز داشته باشید

شکایت مطابق ماده ۱۶۰و ۲۱۱ قانون مجازات اسلامی متصور است

سوالات مرتبط

وکلای متخصص