درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - طلب مالی

باسلام اینجانب با یکی در مغازه شراکت بودم اما قراردادی امضا یا چیزی ننوشتم از بستگان نزدیکم بود یک مسکن مهر داشتم که فروختم سال 1395به مدت 50ماه با هم کار می کردیم همه چیز با هم شراکت بودیم اما به خاطری که لیسانس حسابداری داشت همه چیز داده بودم خودم یک روز کار بودم دو‌روز اف که بودم همش داخل مغازه تا ساعت دو شب که به اون استراحت می دادم تقریبا سال 1399ازش جدا شدم و حساب کردیم 380میلیون سود باقیمانده بود که گفت 190من 190ایشون تا حالا چند نفر ریش سفید گذاشتم زیرش در میره یک نفر شاهد بیرون هست و خانواده خودم از آذر ماه 1399تا الان 190میلیون طاب دارم حساب نکرده و داره باهاش کار می کند اون موقع ط190میلیون دوتا کویک می کرد می خواستم از راه قانونی وارد بشم ممنونم راهنمایی کنید با تشکر از شما

پاسخ ها

ابتدا اظهار نامه ارسال کنید .

سپس دادخواست حقوقی مطالبه وجه و سهم‌الشرکه تنظیم؛ و طرح دعوی نمایید. 

سلام شما ابتدا اظهارنامه برای ایشان ارسال نمایید شما می‌بایست دادخواست اثبات شراکت را مطرح نمایید  

با سلام. باتوجه به اینکه قرارداد ندارید، نیاز است مدارکی برای اثبات ادعای خود فراهم کنید: ۱ـ اگر پیامکی با شریک در این مورد رد و بدل کردید، تصویر این پیامک یک مدرک است۲ـ ریش سفیدانی که از ماجرا خبر دارند می‌توانید از ایشان استشهادیه بگیرید که آنها شراکت شما و طلبکار بودن شما را تأیید کنند و در صورت لزوم در دادگاه شهادت دهند۴ـ یک اظهارنامه رسمی برای شریک ارسال کنید و در آن طلب خود را بابت شراکت تقاضا کنید  و اگر توجهی نکرد، تنها چاره کار اقدام قضایی است.

با سلام

اگر مدارکی جهت اثبات ادعای خود دارید می توانید طلب خود را مطالبه کنید.

نیازمند بررسی بیشتر و گفتگوی متقابل است تا اظهار نظر دقیقی بتوان کرد و راهنمایی شوید 

 با سلام تمام مدارک و شواهد را جمع آوری کنید فیش‌های واریزی پیامک‌ها شهادت مدارک فروش مسکن مهر قبل از دادگاه می‌توانید یک اظهارنامه برای ایشان ارسال کنید و بعد از آن سپس دادخواست بدهید با وکیل نیز بهتر است مشاوره کنید 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص