ابتدا اظهار نامه ارسال کنید .
سپس دادخواست حقوقی مطالبه وجه و سهمالشرکه تنظیم؛ و طرح دعوی نمایید.
سلام شما ابتدا اظهارنامه برای ایشان ارسال نمایید شما میبایست دادخواست اثبات شراکت را مطرح نمایید
با سلام. باتوجه به اینکه قرارداد ندارید، نیاز است مدارکی برای اثبات ادعای خود فراهم کنید: ۱ـ اگر پیامکی با شریک در این مورد رد و بدل کردید، تصویر این پیامک یک مدرک است۲ـ ریش سفیدانی که از ماجرا خبر دارند میتوانید از ایشان استشهادیه بگیرید که آنها شراکت شما و طلبکار بودن شما را تأیید کنند و در صورت لزوم در دادگاه شهادت دهند۴ـ یک اظهارنامه رسمی برای شریک ارسال کنید و در آن طلب خود را بابت شراکت تقاضا کنید و اگر توجهی نکرد، تنها چاره کار اقدام قضایی است.
با سلام
اگر مدارکی جهت اثبات ادعای خود دارید می توانید طلب خود را مطالبه کنید.
نیازمند بررسی بیشتر و گفتگوی متقابل است تا اظهار نظر دقیقی بتوان کرد و راهنمایی شوید
با سلام تمام مدارک و شواهد را جمع آوری کنید فیشهای واریزی پیامکها شهادت مدارک فروش مسکن مهر قبل از دادگاه میتوانید یک اظهارنامه برای ایشان ارسال کنید و بعد از آن سپس دادخواست بدهید با وکیل نیز بهتر است مشاوره کنید