درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - تصادف

سلام خسته نباشی من تصادف کرده بودم همان زمان طرف مقابل رضایت داده بود ولی قانونی نکردیم بعد از 9شکایت کرده بعد حل اختلاف محکم کرد شعبه دادیاری محکم کرد طرف مقابل را بعد شعبه صلاح رفت الان دوسال هی میرم میام آخر گفت مقصر شما هستی معلوم نیست زمان تصادف پاش آسیب دیده همان زمان اورژانس 115امد هیچ جاش زخم نشده با آمبولانس هم نرفت بعد از 9رفته شکایت کرده

پاسخ ها

سلام نیاز به بررسی جزئیات موضوع است بر اساس قانون  عدول از گذشت مسموع نمی باشد 

صرف شکایت با فاصله زمانی، به‌تنهایی دلیل اثبات آسیب ناشی از تصادف نیست و نظر پزشکی قانونی و مدارک حادثه معمولاً نقش تعیین‌کننده دارند.

نیاز به توضیحات دارد 

با سلام هرکسی حق دارد شکایت کند شما هم می‌توانید وکیل بگیرید دفاع کنید

سلام و عرض ادب
شکایت بعد از 9 ماه به تنهایی باعث رد پرونده نمی شود، ولی طرف مقابل باید ثابت کند آسیب پا مربوط به همان تصادف بوده است

منع تعقیب بنظر میرسد

سوالات مرتبط

وکلای متخصص