سلام نیاز به بررسی جزئیات موضوع است بر اساس قانون عدول از گذشت مسموع نمی باشد
صرف شکایت با فاصله زمانی، بهتنهایی دلیل اثبات آسیب ناشی از تصادف نیست و نظر پزشکی قانونی و مدارک حادثه معمولاً نقش تعیینکننده دارند.
نیاز به توضیحات دارد
با سلام هرکسی حق دارد شکایت کند شما هم میتوانید وکیل بگیرید دفاع کنید
سلام و عرض ادب
شکایت بعد از 9 ماه به تنهایی باعث رد پرونده نمی شود، ولی طرف مقابل باید ثابت کند آسیب پا مربوط به همان تصادف بوده است
منع تعقیب بنظر میرسد