درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - تهمت کذب تخریب شخصیت شکنجه روحی روانی توسط مسئولین زندان

سلام خدمت اساتید دادراه بنده به دلایلی محکوم به حبس شدم با اولین مرخص که به زندان برگشتم هنگام ورود مرا پابند و دستبند زده اظهار داشتن گزارش دادن مواد بهمراه خودت داری به مدت3روز انفرادی بردن گفتن بایددرحضور یکی از مسئولین عمل تخلیه انجام شود چنانچه مبرا شدی وارد زندان میشی طی 3روز3باردرحضور3مسئول بوقت دستشویی رفتن تحت نظربودم وهیچ موردی نداشتم بعد3روزگفتن ریس میگه باید عکس رادیولوژی جهت اطمینان گرفته بشه مرا تحت الحفظ به بیمارستانی در شهر بردن 2تاعکس رادیولوژی گرفتن که باز چیزی مشخص نشدطی این مدت3روزباوجودی که55سال سن دارم مرابه هرشکل ممکن که بلدبودن تحقیر و مورد ازارواذیت قراردادن 1_ ایا در زندان چنین قانونی هست که درحضور کسی هنگام دستشویی کنترل شوی و یابعد3روزکنترل که اسمش روتخلیه میگفتن قانونیه گرفتن عکس رادیولوژی چطور جز قوانین هست یا سرخود اینطور رفتار میکنن اگه رادیولوژی درکار بوده3روز انفرادی و درحضور3نفر تخلیه راکنترل کردن برای چیست2_ایا میتوانم از اشخاصی که طی3روزمرابه لحاظروحی روانی ازار واذیت میکردن وتهمت حمل مواد زدن که مبرا شدم اقامه دعوا کنم یافقط از ریس زندان شاکی بشم کافیه؟3_ مراتب شاکی شدنم به چه مواردی میتونم اشاره کنم که حکم سنگین تری براش صادربشه تهمت کدب ازارواذیت پابند دست بندبمدت3روز فشار روحی روانی اجباربه تخلیه درحضور شخص دیگری؟ عاجزانه خواهش میکنم هرانچه را که به لحاظ قضایی شما مسلط تر هستین راهنمایی کنید اولا ازحقوقی که داشتم نادیده گرفتن بنوعی ظلم اشکاردرحقم شده وموردتحقیر قرار گرفتم تحقیر شخصیتی شدم اونم بدجور دومابا راهنمایی تون بتونم بنوعی جبران این تحقیر را بکنم وشاید درس عبرتی براشون بشه بادیگران چنین رفتاری نکنن بسیاربسیار بسیار متشکرم در پناه ایزد منان پیشاپیش بابت راهنمایی تون سپاسگذارم

پاسخ ها

اصل شکایت نسبت به رفتار خارج از ضابطه، هتک حیثیت، ایراد آزار روانی و تخلف انتظامی مسئولان زندان قابل طرح است، اما عنوان و نتیجه نهایی وابسته به اثبات، آیین‌نامه زندان، دستور مقام مسئول و مدارک شماست.

سلام از بابت گرفتن عکس رادیولوژی  امکان مخالفت توسط شما  وجود خواهد داشت  کسی نمی تواند شما را الزام به گرفتن  عکس رادیولوژی نماید  و

سوال شما یک سوال کوتاه حقوقی نیست بلکه یک پرونده قطور و سنگین است که ابعاد گسترده ای دارد و باید تگ تک این ابعاد را مورد بررسی دقیق و کامل قرار دهیم سپس می‌توانیم در این زمینه اظهارنظر نهایی و کاملی انجام دهیم 

  • با درود 
  • موضوع نیازمند بررسی بیشتر است و گفتگوی طرفینی را می‌طلبد به لحاظ اهمیت آن. 

سلام. بازرسی زندانی هنگام ورود به زندان اصلأ ممنوع نیست، اما بازرسی داخلی بدن، اقدام پزشکی اجباری، نگهداری در انفرادی، دستبند و پابند و کنترل هنگام اجابت مزاج فقط در حد ضرورت، با رعایت کرامت انسانی، خلوت، موازین بهداشتی و بدون رفتار تحقیرآمیز قابل توجیه است

کاربر ۶جعت طرح شکایت نیاز به ادله و اثبات موضوعات فوق دغرید

سازمان بازرسی مطابق ادله شکایت متصور است

لطفاً سوالتان را مختصر و مفید مطرح کنید تا بررسی شود سپس راهنمایی شوید 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص