درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - ترک خانواده

سلام 24 سالمه میخوام از خانوادم جدا بشم بعد از فرار از خانه خانوادم میتونن پیگیری کنن مثلا از طریق سیمکارت یا کار دیگه ای میتونن پیدام کنن البته بعد از فرار از خانه پیام میدم بهشون میگم که رفتم شهر دیگه ای از خودمم در محل کار عکس میگیرم میفرستم براشون که مطمئن بشن رفتم شهر دیگه ای سر کار که دیگه دنبالم نگردن از چه طریقی میتونن پیگیری کنن

پاسخ ها

با درود 

پرسشگر ارجمند منعی جهت مستقل شدن نیست 

نیاز به فرار نیست، اجازه استقلال با رعایت شئونات خانواده و اجتماع دارید

با سلام نیاز به فرار کردن از خانه نیست شما این حق را دارید می‌توانید در خصوص این موضوع با بنده تماس بگیرید تمام شرایط و عکس‌العمل‌ها و راهکارهای شما را توضیح دهم

  • خیر، اگر شما بالغ (۱۸ سال به بالا) باشید و جرمی مرتکب نشده باشید، والدین حق تعقیب یا پیدا کردن شما را از طریق سیم‌کارت یا کارمندان ندارند و ارسال عکس و پیام برای اطمینان آن‌ها، اقدامی قانونی و مناسب برای جلوگیری از شکایت بیهوده است.

شما به سن قانونی رسیده آید و می‌توانید مستقل شوید ولی تمام جوانب را در نظر بگیرد و سپس تصمیم گیری کنید 

با توجه به شرایط سنی میتوانید بدون قصد فرار و نگرانی خود در مورد آینده تصمیم گیری کنید 

سلام

نیازی به پیگیری نیست شما حق دارید مستقل زندگی کنید

سلام نیاز به فرار نیست 

محل کارتون و زندگی مشخصی داشته باشید نمی تونن مزاحم شما بشن شما الان مستونید مستقل باشید

شما از نظر قانون بالغ محسوب شده و می توانید آزادانه مستقل از خانواده زندگی کنید 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص