با سلام، بله شما به عنوان یکی از ورثه میتوانید سهمالارث خود را از مهریه مادرتان (که طلب او از شوهر دوم است) مطالبه کنید، اما کل مهریه بین شما، خواهر ناتنی و در صورت فوت مادر بدون وصیت، همسر دوم (پدر ناتنی) تقسیم میشود.
دوست عزیز، مهریه مادر پس از فوت به عنوان ارث به فرزندان منتقل میشود، اما برای بررسی سهم دقیق شما و نحوه مطالبه آن از ناپدری حتماً با وکلای سایت مشورت کنید.
بلی به میزان سهم الارثش
سلام بله میتوانند
بله؛ **اگر مهریهٔ مادر تا زمان فوت او پرداخت نشده باشد، این طلب جزو ترکه محسوب میشود و همهٔ ورثهٔ قانونی او، از جمله دخترش، میتوانند به نسبت سهمالارث خود مطالبهاش کنند**، نه اینکه کل مهریه فقط به همان یک دختر برسد.
سلام بله ورثه میتواند تقاضای مهریه مادر را بعد از فوت بکند
بله می تواند
بله این امکان وجود دارد