درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - کروکی

سلام عرض ادب سال 1404 سرنشین موتور دوستم بودم و یک موتورسیکلت دیگر به ما برخورد کرد طوری که ما تعادل خود را از دست دادیم و زمین خوردیم ، اون موتور هم به راهش ادامه داد و رفت به شدت زخمی شدم و قبل امدن آمبولانس پلیس راهور و 110 هم رسیده بودند ، پلیس راهور کروکی نکشید و رفت ، بعد از 5 ماه خانه نشینی و درمان و رفتن به پزشکی قانونی ، موفق به گرفتن 9 درصد ارش شدم رفتم بیمه کروکی میخواد رفتم پیش همون افسر اون شب که کروکی بهم بده ، کلا منکر داستان شده و میگه من اصلا اون شب نبودم در صورتی که در گزارش کلانتری اسم ایشون ثبت شده و حتی دوستم که اون شب با من بود تایید که همین افسر اون شب بالا سر من اومده الان من باید چکار کنم ؟

پاسخ ها

سلام

وکیل بگیرید

از١٩٧ پیگیری کنید

سلام  شما باید شکایت نمایید  و درخواست کارشناس رسمی دادگستری برای تنظیم کروکی را نمایید 

درود پرسشگر ارجمند  
با استناد به گزارش کلانتری، شهادت همراه و نظریه پزشکی قانونی می‌توانید در دادسرا شکایت ترک فعل مأمور و تقاضای احراز تصادف بدون کروکی کنید تا مقام قضایی جایگزین کروکی را بپذیرد

سوالات مرتبط

وکلای متخصص