درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - نفقه

سلام درود پرونده نفقه بنده در دادگاه صلح تهران بوده. بنده در روند پرونده در عدل ایران این عبارت را ک نوشته شده نامه صادره در مورخ 1404/12/05 با موضوع ارسال پرونده الکترونیک گیرنده دادگاه تجدید نظر استان تهران ثبت شد مشاهده کردم ولی تا الان سال جدید هستیم پروتده ای در دادگاه تجدید ثبت نشده و ابلاغیه برای من در این باره نیامده ممنون میشم راهنمایی کنید بنده در تنکابن هستم پرونده ام در تهران هست

پاسخ ها

سلام حضوری یگیری نمایید

سلام منتظر ابلاغ بمانید

سلام  رای صادر و به شما ابلاغ خواهد شد منتظر باشید 

درود پرسشگر ارجمند  
عبارت ذکرشده یعنی شعبه بدوی پرونده را برای بررسی تجدیدنظر به دادگاه استان ارسال کرده، اما هنوز در سامانه عدل، ثبت و ارجاع نهایی به شعبه تجدیدنظر انجام نشده است. معمولاً چند هفته تا دو ماه طول می‌کشد و پس از ثبت، ابلاغیه تعیین شعبه و زمان رسیدگی برایتان صادر می‌شود

سوالات مرتبط

وکلای متخصص