بله، به عنوان دختر از پدر و مادر ارث میبرید و اگر اموال در دوران حیات آنها به نام دیگران زده شده، میتوانید با اثبات اجبار یا عدم مالکیت واقعی، نسبت به ابطال اسناد یا دریافت سهمالارث خود از ورثه فعلی اقدام کنید.
سلام بله ارث میبرید
ولی تا زنده هستند اختیار اموالشان را دارند
بزرگوار، تا زمانی که شخص در قید حیات است اختیار قانونی اموال خود را دارد و ارث پس از فوت معنا مییابد
سلام افراد می توانند اموال خود را به هر شخصی که بخواهند انتقال بدهند امکان شکایت توسط شما وجود نخواهد داشت
با درود
پرسشگر ارجمند العقود تابعه للقصود عقد تابع قصد طرفین است. الناس مسلطون علی اموالهم هرکس میتواند اموال خویش را تحت هر عنوان منتقل نماید آنچه منتقل شده جزء ماترک نمیباشد تا قابل تقسیم باشد و کسی نمیتواند مدعی شود مگر تحت شرایطی خاص
اصل بر صحت عقود است و آنچه نگارش شده است مدعی فساد میبایست بتواند ادعای خویش را اثبات نماید صرف ادعا مثبت مدعا نخواهد بود و اصل بر برائت است
روش انتقال حائز اهمیت است
موضوع نیازمند بررسی بیشتر است و گفتگوی طرفینی را میطلبد به لحاظ اهمیت آن