درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - پزشک قانونی

سلام بعدازگذشت 3ماه ازمعاینه پزشک قانونی الان جواب پزشک قانونی موکل شده به 3ماه دیگه ومعاینه مجددچرا من حین کارحادثه پیش آمدوسرم شکست وجمجمه عمل شد.نمیدونم چراجواب پزشک قانونی گفته 3ماه دیگه برم برای معاینه

پاسخ ها

سلام تشخیص پزشک می‌باشد و این امر برای مواردی همچون طول درمان هست.

سلام

اینکه پزشکی قانونی گفته سه ماه دیگر برای معاینه مجدد بروید، معمولا به این دلیل است که وضعیت نهایی آسیب، عوارض، نقص عضو، میزان بهبود، ارش یا دیه هنوز قطعی نشده است. در آسیب هایی مثل شکستگی سر، جراحی جمجمه و صدمات شدید، پزشک قانونی گاهی تا مشخص شدن نتیجه درمان و عوارض پایدار، نظر نهایی نمی دهد. شما باید در موعد اعلامی مراجعه کنید

برای طول درمان است چون هنوز نظر قطعی نداده باید صبر کنید تا ادامه یابد و نهایتا نظریه قطعی صادر شود 

چون آسیب جمجمه هنوز پایدار نشده و برای تعیین درصد نهایی باید روند بهبود کامل‌تر مشخص شود.

بزرگوار، تعیین معاینه مجدد معمولاً برای اطمینان از پایداری جراحات و تعیین دقیق میزان ارش و دیه نهایی است که برای پیگیری روند پرونده حتماً با وکلای سایت مشورت کنید.

با سلام

معاینه مجدد برای این است تا درمان شما تمام شود تا پزشکی قانونی میزان دیه را با توجه به وضعیت شما مشخص کند.

درود
جوابی که پزشک قانونی برای معاینه مجدد داده است، احتمالاً به دلیل نیاز به گذشت زمان جهت بهبودی کامل و مشخص شدن عوارض دائمی ناشی از حادثه است
اینکه شما در حین کار دچار حادثه شده‌اید و جمجمه شما عمل شده، موضوع مهمی است که باید در معاینه مجدد به طور دقیق توسط پزشک قانونی بررسی شود

سوالات مرتبط

وکلای متخصص