بستگی به توافق بین وراث دارد و اگر توافقی حاصل نشود، از طریق دادگاه بایست اقدام نمود.
سلام و احترام، ساختن خانه توسط یکی از شرکا، سهم او از زمین را بیشتر نمی کند. سهم هرکس از اصل زمین طبق سند، ارث یا مبنای مالکیت محاسبه می شود هنگام فروش می تواند ارزش اعیانی یا هزینه ساخت را جداگانه مطالبه کند.
باید سهم الشرکه مشخص شود میتوانید اجرت المثل سالهای تصرف را از برادر متصرف دریافت نمایید
دوست عزیز، تقسیم سهمالارث بر اساس قانون انجام میشود اما برای تعیین تکلیف بنای ساخته شده و محاسبه سهم دقیق هر شریک، حتماً با وکلای سایت مشورت کنید.
با سلام
بین فرزندان تقسیم می شود که سهم فرزندان پسر دوبرابر دختر است.
درود
میتوانید با توجه به مساحت کل زمین و تعداد شرکا سهم هر نفر را محاسبه کنید سهم هر شریک 210 متر مربع تقسیم بر 7 نفر که مساوی 30 متر مربع برای هر شریک میباشدساخت بنا توسط یکی از برادران بدون رضایت سایر شرکا وجاهت قانونی ندارد و در زمان فروش باید تکلیف این بنا مشخص شود