با سلام: استفاده اختصاصی از مشاعات غیر قانونی بوده و نیاز به رضایت تمام مالکین دارد. شما میتوانید شکایت تصرف عدوانی و مزاحمت نمایید.
بله هر گونه تصرفی در مشاعات باید با رضایت تمام مالکان ساختمان باشد
با سلام اجازه این کار را ندارند تخلف است و قابل شکایت و پیگیری
بصورت کلی چیزی تحت عنوان پارکینگ قولنامه ای نداریم اگر سند دار است ملک و تعدادی از واحد هد اقدام به گرفتن سند کرده اند میبایست دقیق و کامل مشخص باشد و هر کسی که دارای پارکینگ سند دار نمیباشد باید برای پارگ خودرو اجازه سایر همسایه ها را داشته باشد
زمان مشخصی قابل تعیین نیست