با درود اری راه حل وجود دارد
بلی دادخواست مطالبه وجه سفته بدهید
سلام سفته هنوز اعتبار دارد اگر تاریخ سررسید گذشته باشد، شما میتوانید اقدام قانونی کنید. گذشتن از سررسید باعث باطل شدن سفته نمیشود نداشتن ضامن مشکل بزرگی نیستضامن فقط برای اطمینان بیشتر است. اگر ضامن امضا نکرده باشد، باز هم خود صادرکننده سفته مسئول پرداخت است.
سلام بله با توجه به توضیحات شما ، دارنده سفته باید دادخواست مطالبه وجه سفته به عنوان سند عادی طلب را مطرح نماید
بر اساس قانون اگر سفته در مهلت مقرر واخواست نگردد سفته سند تجاری محسوب نخواهد شد و مزایای اسناد تجاری را نخواهد داشت و سند عادی طلب محسوب خواهد شد و