درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - کنتور برق

سلام همسرم سال92 کنتور برق ثبت نام کردپول هم پرداخت کردبعد به خاطر کار راهی تهران شده ازاون موقع ن خودش پیگیر شد ن از اداره برق زنگ زدن تا الان ک 13 سال میگذره میگن ک منسوخ شده بایدبه بار دیگه پول پرداخت کنین.آیا میشه کاری کرد ؟میشه شکایت کرد؟

پاسخ ها

با درود 

پرسشگر ارجمند وقتی هزینه تادیه شده مالک هستید و حق مکتسبه ای دارید 

باسلام خدمت شما بزرگوار

متاسفانه اعتبار هر خرید 2 سال میباشد و در صورت عدم پیگیری درخواست شده منسوخ میشود.

با سلام باید این موضوع را از طریق اداره برق پیگیری نمایید ببینید که آیا ثبت نام شما ناقص بوده یا مدارکتون تکمیل بوده

با سلام

از طریق اداره برق می توانید درخواست خودتان را پیگیری کنید.

با درود 

چنانچه مستندات پرداخت دارید امکان پیگیری قانونی وجود دارد.

ابتدا یک نامه کتبی و رسمی (با کد رهگیری) به مدیریت حراست یا بازرسی آن شرکت توزیع برق بدهید. مدارک (رسید پرداخت سال ۹۲، مدارک هویتی همسرتان، استشهادیه و ...) را ضمیمه کنید. گاهی در همین مرحله، به دلیل روشن بودن تقصیر اداری، مشکل حل می شود.

باید پیگیری میکردید دوباره پیگیری کنید با مدارک لازم

سوالات مرتبط

وکلای متخصص