درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - خشونت خانوادگی

سلام خسته نباشید من یه دوستی دارم 13 ساله به اسم نازنین. همیشه بهم میگه که خانوادش همیشه فحاشی و تحقیرش میکنن و هر روز خانوادش اون رو میزنن به قدری که از زندگی سیر شده نمیدونم چه کمکی میتونم بهش بکنم لطفا راهنماییم کنید

پاسخ ها

به ایشان بگویید که با شماره تلفن ۱۲۳ تماس بگیرند و مشکل خود را با کارشناسان اورژانس اجتماعی در میان بگذارند

با درود 

پرسشگر ارجمند با اورژانس اجتماعی تماس بگیرید 123 اگر افاقه ننمود به مشاور خانواده مراجعه کنید به بهزیستی گزارش دهید 

با اورژانس اجتماعی 123تماس و درخواست کمک در این موضوع نمایند 

سلام به اورژانس اجتماعی  ۱۲۳  تماس بگیرید 

درود؛: با توجه به سن دوست شما (زیر ۱۸ سال)، موضوع مصداق کودک‌آزاری است. می‌توانید مراتب را به صورت ناشناس یا با ذکر مشخصات به خط اورژانس اجتماعی با شماره ۱۲۳ گزارش دهید؛ کارشناسان بهزیستی موظف به مداخله، بررسی وضعیت و ارائه حمایت‌های روانی و قانونی لازم از ایشان هستند.

 

دوست عزیز، ضرب و شتم و تحقیر فرزند جرم محسوب شده و راهکارهای قانونی جدی برای حمایت از افراد زیر سن قانونی وجود دارد

سوالات مرتبط

وکلای متخصص