درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - طلاق

با سلام من یک دوست دارم حدود دوساله از شوهرش جدا زندگی می‌کنه بخاطر اینکه شوهرش با ی ژنه دیگه رفیقه و شوهرش پولداره ی واحد خونه داده به این دو سال تو خونس ی پسرم دارن پیش پدرش هستش الان شوهر میگه میخوای خونه رو سند بنامت بزنم حق طلاق و بده به من ؟مگه حق طلاق دست شوهر نیست این چه حرفیه درحالی زنش که دو ساله از جداس خیلی سادس بنظرم میخواد خونه رو بنامش نزنه از چنگش بکشه بیرون حالا خواستم ببینم نظر شما که علم دانش این تخصصه شناس چیه و دست نوشته ای بنگاه دارن که خونه بخاطر تمام مهریه داده شده ک سندش تازه آماده شده

پاسخ ها

با سلام بله حق طلاق با مرد است زن باید وکالت بگیرد

اما می‌تواند از جهادی به ضرر خانم باشد می‌توانید به ایشان بفرمایید با بنده تماس تلفنی بگیرند

سلام

شوهر احتیاجی به گرفتن حق طلاق نداره  و چنین اصطلاحاتی حقوقی نیستند 

سلام اصولاً حق طلاق با مرد است و زن حق طلاق ندارد. اگر دوست‌تان قصد جدایی دارد، به دلیل ازدواج مجدد همسرش، حق طلاق برای وی ایجاد شده است و قادر هست که در امر طلاق به موفقیت برسد.

کاربر محترم توصیه میشود دوست شما از مشاوره تلفنی سایت استفاده کنند 

مرد در هر شرایط با پرداخت حقوق مالی میتواند زن خودرا طلاق دهد و این موضوع مطرح شده درست نیست 

سلام بر اساس قانون  ، زوج می تواند دادخواست طلاق یکطرفه را مطرح نماید و حکم طلاق صادر خواهد شد  ولی برای اجرای صيغه طلاق در دفترخانه طلاق  ، زوج می‌بایست ابتدا تمام حقوق مالی زوجه را پرداخت نماید 

ظاهرا منظور زوج این است که   زوج به زوجه وکالت در طلاق را  بدهد و زوجه هم مهریه و تمام حقوق مالی خود را  بذل نماید  و زوج سند مالکیت خانه را به اسم زوجه منتقل نماید  و 

در قانون ایران شوهر می تواند زن را حتی بدون عذر موجه طلاق دهد. 

واگذاری ملک در قبال حقوق مالی و موضوع حق طلاق ظرافت‌های قانونی خاصی دارد که برای جلوگیری از تضییع حق دوستتان، حتماً با وکلای سایت مشورت کنید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص