درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - سقوط از ارتفاع

سلام من کارگر ساختمانی هستم و از داربست سقوط کردم.مهره 1,2,3 کمرمن شکست و پلاتین گذاشتم ومهره 4کمر من ترک برداشته،به اضافه شکستگی سر که 11 تا بخیه خورده،میخاستم بدونم دیه من چقدر و چگونه محاسبه میشه.متشکرم.

پاسخ ها

سلام درصد دیه توسط پزشکی قانونی تعیین خواهد شد 

سلام دیه شما، بعد از معایناتی که پزشکی قانونی به انجام می‌رساند، مشخص خواهد شد.

سلام چون شما کارگر ساختمانی هستید و از داربست افتادید  موضوع شما «حادثه ناشی از کار» محسوب می‌شود در این حالت معمولاً کارفرما مسئول است اگر ایمنی رعایت نشده باشد بیمه مسئولیت کارفرما پرداخت می‌کند تأمین اجتماعی جداگانه مستمری یا ازکارافتادگی می‌دهد  ممکن است علاوه بر دیه، بتوانید خسارت ازکارافتادگی و حقوق ایام بیکاری و هزینه درمان

سلام
مبلغ دقیق دیه فقط با نظریه پزشکی قانونی مشخص می شود.

دیه شما توسط پزشکی قانونی محاسبه و تعیین می‌شود 

دیه بر اساس معاینات و نظریه پزشکی قانونی تعیین خواهد شد.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص