درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - تعویض پلاک خودرو

سلام بنده پارسال شهریور ماه یه دستگاه خودرو خریدم ،بعد برای تعویض پلاک ابتدا بابد معاینه فنی داشت ،که نمایشگا ب من نگفت ک معاینه فنی نداره ،خلاصه زمان وکالت گذشت ، دوباره من یه وکالت 15روزه گرفتم ولی چون ماشین جریمه زیاد داشت رفته بودن قم تو ماشین رو خوابوندن منم تا چند روز پول کافی نداشت ماشین دربیارم تقریبا9600ملیون خلافی داشت، همین باعث شد ک دوباره زمان وکالت تموم بشه ، الانم هر چی زنگ میزنم جواب نمیده طرف،خودش ساکن نظرآباد کرج هستش ،بنده هم محمدیه قزوین ،ماشین رو هم بنده از نمایشگاه در * خریداری کردم ،نمایشگا ب من قولنامه رو نداد،بنده تسویه کامل کردم .خاستم ببینیم تکلیف چیه چیکار باید بکنم الان طرف صاحب قبلی رفته توقیف پلاک گرفته یعنی خدایی نکرده مامور جلومو بگیره، استعلام کنه ماشین میره داخل ، خاستم بدونم چیکار بایو بکنم ، ممنون میشم راهنمایی کنید

پاسخ ها

با سلام شما باید در اینجا دلایل و مستندات و جمع آوری کنید مانند رسید واریز پول پیامک‌ها و چت‌ها شاهدانی که در معامله حاضر بودند و آدرس نمایشگاه را نیز داشته باشید می‌توانید در اینجا شکایت حقوقی و کیفری متعددی نیز انجام دهید

سلام و احترام
شما باید علیه فروشنده، مالک رسمی قبلی و در صورت لزوم نمایشگاه، دادخواست الزام به تعویض پلاک و انتقال خودرو و تحویل نسخه مبایعه نامه بدهید. اگر خودرو توقیف پلاک شده، فعلا با آن تردد نکنید، چون امکان انتقال به پارکینگ وجود دارد. درباره قولنامه هم از نمایشگاه کتبا مطالبه کنید و در صورت امتناع، از اتحادیه و دادگاه پیگیری کنید

دادخواست الزام به تعویض پلاک و تنظیم سند رسمی دهید .

سلام شما ابتدا اظهارنامه برای فروشنده ارسال نمایید شما می‌بایست دادخواست الزام به فک پلاک خودرو  را مطرح نمایید 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص