درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - پس گرفتن ملک

با سلام سه دنگ از منزل را بدون هبه نامه و بدون دریافت هیچ مبلغی به نام همسرم زدم‌.میتونم پس بگیرم لطفا راهنمایی کنید با تشکر

پاسخ ها

مطابق ماده ۲۲ قانون ثبت اسناد املاک منتقل علیه مالک رسمی ست و استرداد یا فسخ نیاز به دلیل دارد

تحت شرایطی این امکان وجود دارد 

سلام بله؛ دادخواست به خواسته‌ رجوع از هبه از طریق دفتر خدمات الکترونیک قضایی به ثبت برسانید.

اگر انتقال در سند رسمی به شکل بیع یا صلح قطعی تنظیم شده باشد، باید ثابت کنید معامله واقعی نبوده یا در حقیقت هبه بوده است و یا ایشان نمایندگی داشته است . شانس موفقیت 10 درصد است ولی شاید بتوانید ثمن معامله را بگیرید

 با سلام بله تحت شرایطی امکان پذیر است 

شرایط ماده۸۰۳ محقق نشده باشد اری

سوالات مرتبط

وکلای متخصص