درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - تخلیه

سلام صاحب خانه من سال 1401شکایت کرد ولی ما به توافق رسیدیم اما الان تا ی ماه کرایه ندم سریع میره حکم تخلیه میگیره الانم بااوضاع جامعه وبحران م 3 ماه کرایه ندادم والان بایدتخلیه کنم چکارکنم

پاسخ ها

سلام  نیاز به بررسی جزئیات است  بر اساس توافقات فیمابین باید عمل گردد 

ملزم به رعایت مفاد اجاره نامه هستید

سلام.
اگر سه ماه اجاره پرداخت نشده و در قرارداد حق فسخ یا تخلیه برای عدم پرداخت اجاره آمده باشد، موجر می تواند برای تخلیه اقدام کند.

با سلام قرارداد به قوت خود باقیست مطابق آن می‌توانید دفاعیات لازم را داشته باشید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص