دوست عزیز، انتقال قانونی سهم شما ممکن است
بله، شما کاملاً حق دارید که ۳ دنگ سهم خود را به هر شخص دیگری (اعم از حقیقی یا حقوقی) بفروشید یا منتقل کنید. در حقوق ایران، هر مالک میتواند بر سهم مشاع خود تصرف کند، آن هم از طریق فروش، هبه یا هر نوع انتقال دیگری.اما، چون این ملک به صورت «مشاع» (یعنی بخشی از یک کل) است،حق شفعه متصور هست
بله، حق شفعه صرفا بین دو نفر و صرفا در عرصه امکان دارد نه اعیان
درود
بله امکانپذیر است،هر شریک مشاعی می تواند سهم خود را به شخص دیگری منتقل کند و برای این کار نیازی به رضایت سایر شرکا نیست
سلام بله این امکان وجود دارد
سلام
بله
اما امکان تحویل ندارید بهتر است تماس بگیرید تا با اقدام دیگر مانند دستور فروش به حق خود برسید