با سلام یعنی جلسه دادگاه تشکیل شده است که شاهدان بیایند و شهادت بدهند
سلام شهرداری شکایت تخریب عمدی را مطرح کرده است و به شما برای ادای توضیحات ابلاغ شده است که در مهلت مقرر در جلسه دادرسی حاضر شوید احتمالا شما بهعنوان مطلع احضار شده اید
این ابلاغیه یعنی شهرداری تهران بابت یک ساختوساز یا تصرف غیرمجاز تقاضای صدور حکم تخریب داده اما چون مالک یا متصرف دقیق مشخص نبوده دعوا را علیه «ناشناس» طرح کرده و دادگاه صلح برای بررسی موضوع وقت رسیدگی تعیین کرده است.
دوست عزیز، این ابلاغیه یعنی شهرداری بابت تخریب اموال عمومی علیه فردی نامشخص شکایت کرده و حضور شما برای ادای توضیحات است، لذا برای جلوگیری از دردسرهای بعدی حتماً با وکلای سایت مشورت کنید.
با سلام، این ابلاغیه به این معناست که شهرداری علیه مالک یا متصرف نامشخص ملکی (که احتمالاً شما هستید) بابت تخریب ساختمان یا ساختوساز غیرمجاز، دعوای حقوقی مطرح کرده. عبارت «به طرفیت ناشناس» یعنی هویت متهم مشخص نیست ولی شما احضار شدهاید. باید هرچه سریعتر به شعبه ۱۳۴ دادگاه صلح (مجتمع قضایی شماره ۷) مراجعه و مدارک مالکیت یا مجوزهای ساخت را ارائه دهید.
از شما شکایت کردن برید توضین دهید
با درود
پرسشگر ارجمند بهتر است حاضر شده و از خویش دفاع نمایید
جلسه استماع شهادت شهود است احتمالا
سامانه عدل ایران باید بررسی شود