اپراتور مربوط پیگیری کنید
سلام، برای بازیابی سیمکارت سلب امتیاز شده که هنوز به شخص دیگری واگذار نشده، بهترین راه مراجعه حضوری به مراکز مدیریت مشتریان همراه اول (نه صرفاً نمایندگیهای معمولی) و ثبت درخواست «تخلیه و برگردان» است. همچنین میتوانید از طریق سامانه «خدمات الکترونیک همراه من» وضعیت شماره را چک کنید، اما چون فرآیند چرخه شمارهها زمانبر است، پیگیری مداوم از دفاتر اصلی مرکز استان برای اولویت خرید مجدد موثرتر خواهد بود.
با سلام ابتدا باید از مخابرات پیگیری کنید مشخص شود که به چه دلیل سلب امتیاز شده سپس مطابق آن باید اقدام شود
سلام از اپراتور میتوانید پیگیری کنید