سلام علیکم .. اخیرا ابلاغیه ها توسط سامانه ثنا انجام میگردد و در خصوص مهلت مقرر در ابلاغیه وحدت رویه وجود ندارد. بعضی شعب قضایی تاریخ قرار دادن ابلاغ در سامانه را ملاک شروع مهلت قرار میدهند در حالیکه هیچ پیامکی ارسال نمیشود و مخاطب از آن مطلع نیست و بعضی شعب قضایی تاریخ رویت توسط مخاطب را ملاک قرار میدهند. بنظر میاید که تاریخ رویت ابلاغیه توسط مخاطب ملاک است. راهنمایی بفرمایید.
معاونت پژوهش، برنامه ریزی و نظارت مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه درخصوص سوالات مطرح شده پیرامون کیفیت تشخیص زمان ابلاغ الکترونیکی بین تاریخ ارسال به سامانه و مشاهده مخاطب، اعلام کرد؛ مطابق ماده 13 آیین نامه نحوه استفاده از سامانه های رایانه ای یا مخابراتی «وصول الکترونیکی اوراق قضایی به حساب کاربری مخاطب در سامانه ابلاغ، ابلاغ محسوب می شود
19:07:26 1397/5/9
یعنی تاریخ رویت مخاطب ملاک است؟
23:11:41 1397/5/9
تاریخ درج در سامانه ملاک هست نه تاریخ رویت یا وصول شما به محض درج در سامانه ابلاغ شروع میشود وخلاف هرگونه ادعایی را شما باید ثابت کنید
22:39:22 1397/5/10
ازتاریخ پیامک شما بایدابلاغیه رامشاهده کنیدواصل راباتوجه به نبودوحدت رویه واحددرج درسامانه رالحاظ کنیدکاری است که ماهم میکنیم تابهانه ای نباشدبرای دادگاه.برای اطمینان بیشترازچندشعبه دادگاه وهمکاران بپرسید
13:21:51 1397/5/11
سلام
ابلاغ به دوصورت است ابلاغ واقعی وابلاغ قانونی اگر پیامک به گوشی ارسال شود لکن جهت رویت برگ ابلاغ به سایت ثنا ابلاغ الکترونیکی مراجعه نکنید نوع ابلاغ قانونی است ولی اگر به سایت ابلاغ مراجعه کنید و برگ ابلاغ رامشاهده کنید نوع ابلاغ واقعی است
14:46:47 1397/5/11
سپاس از پاسخ همگی متاسفانه هیچ پیامکی برای من نمیاد وقتی در سامانه میگذارند در حالیکه پیامهای دیگر سامانه مثل تغییر رمز و غیره از طرف سامانه میاد
20:44:15 1397/5/11
سلام جناب آقای ظریفی متوجه فرمایشتان نشدم بزرگواری کنید واضحتر بفرمایید
20:45:19 1397/5/11
با سلام تاریخ درج در سامانه ملاک است و تاریخ ابلاغ محسوب است
20:23:47 1397/5/13
باسلام تاریخ درج درسامانه ملاک ابلاغ محسوب ميشه
00:01:34 1397/5/14
با سلام تاریخ درج در سامانه ثنا و ارسال پیامک ملاک ابلاغ است
19:44:08 1401/3/25
ابلاغیه رویت ابلاغیه سامانه ثنا
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.