سلام طبق قرارداد منعقد شده فیمابین از سفتهای که شما در نزد مالکین کامیونت گذاشتهاید، نسبت به این خسارت کم میشود. بنابراین قرارداد، تعیینکنندهی این موضوع میباشد و قول شفاهی کارساز نیست.
اگر در کروکی تقصیر متوجه شما شده باشد اصل بر این است که جبران خسارت بدنه بر عهده راننده مقصر است و مالک هم فقط حق مطالبه خسارت واقعی و مستند دارد نه عدد دلخواه