سلام بله امکان شکایت وجود خواهد داشت باید توسط کارشناس دادگستری کروکی تنظیم گردد تا مقصر و میزان تقصیر مشخص گردد
بله، از نظر قانونی امکان شکایت و پیگیری از طریق دوربینها وجود دارد، اما چون عابر صحنه را ترک کرده، اثبات جراحت و مقصر بودن شما دشوار است. برای اطمینان بیشتر، بهتر است موضوع را به پلیس گزارش دهید تا در صورت شکایت بعدی، حسن نیت شما و فرار نکردنتان از صحنه اثبات شده باشد.