با سلام. بله در ابتداء تامین دلیل نمایید تا کارشناس مقصر را مشخص کند و اگر مقصر مالک تابلو بود میتوانید از او مطالبه خسارت نمایید.
سلام و احترام صرف وکالت تعويض پلاک به معناي بيع و انتقال مالکيت نيست، اما اگر شما مبایعه نامه يا دليل خريد داريد و وکالتنامه هم اختيار تعويض پلاک و انجام تشريفات انتقال را داده باشد، بعد از تعويض پلاک و صدور مدارک مالکيت به نام شما، موتور عملا به نام شما منتقل مي شود. حتما مدارک خريد را نگه داريد و موقع تعويض پلاک استعلام توقيف و ممنوع المعامله نبودن وسيله را هم انجام بدهيد.
با اثبات ورود خسارت و قصور مالک تابلو امکان مطالبه خسارات وجود دارد