اگر با کارفرمای خود در خصوص حق و حقوق به اختلاف خوردهاید، این امکان برای شما فراهم میباشد که به دفتر پیشخوان خدمات الکترونیک دولت و بخش عمومی مراجعه نموده و از طریق سامانه جامع روابط کار ثبت شکایت نمایید.
اگر حق و حقوق شما پرداخت نشده میتوانید از طریق اداره کار شکایت خودتان را پیگیری کنید
مستند به ماده ۲۴ قانون کار مصوب سال ۱۳۶۹ محاسبه سنوات خدمت کارگر انجام میشود. بر اساس این ماده، به ازای هر سال سابقهی کار، کارگر موظف به دریافت یک ماه حقوق به عنوان سنوات پایان خدمت است. با توجه به اینکه شما از چهار سال و شش ماه صحبت میکنید، بنابراین کارگر باید به ازای چهار سال کامل، چهار ماه حقوق و برای شش ماه اضافی، معادل نیم ماه حقوق دریافت کند.
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.