مشاوره حقوقی رایگان - قوانین ساختمان

سلام روز بخیر آیا هیئت مدیره جدید ساختمان می توانند هزینه هایی که هیئت مدیره قبل بابت هزینه های عمرانی برای موارد تعیین شده در جلسه ساکنین ساختمان تصویب شده و در صورتجلسه عمرانی به تایید اعضای هیئت مدیره قبل رسیده بوده رو صرف هزینه های دیگری به صلاحدید خودشان بکنند بدون اطلاع ساکنین و اعلام کنند ما اختیار تام داریم و ساکنین حق هیچگونه اعتراضی ندارند؟

پاسخ ها:


هرگونه مصوبه قانونی به اکثریت آرای نسبی هیئت مدیره اصولاً لازم الاجراست

22:44:16   1404/7/20

مسائل آپارتمان نشینی بهتر است ته هر چه بیشتر و بهتر از طریق مسالمت آمیز حل و فصل شود

11:58:57   1404/7/27

سوالات مرتبط

هیئت مدیره ساختمان
سلام میخواستم بپرسم در آپارتمان 21واحد میتونیم از مستاجر برای هیئت مدیره انتخاب کرد؟...
مدت زمان هیئت مدیره ساختمان
نظر به اینکه در قانون مدت زمان هیئت مدیره ساختمان دو سال قید شده ولی در اساسنامه ساختمان مدت زمان هیئت مدیره یک ساله تصویب شده مبنا کدام می باشد ؟...
عزل هیئت مدیره ساختمان
چگونه می توانم هیئت مدیره آپارتمان را به جهت سلب آسایش با تصویب قوانین احمقانه و خلاف قانون خلع ید و عزل کرد؟ آیا با برگزاری مجمع عمومی فوق العاده می شود چنین کرد؟...
اختیارات هیئت مدیره ساختمان
اختیارات هیئت مدیره ساختمان چیست؟...
اقدامات هیات‌‌ مدیره ساختمان
هیئت‌مدیره‌ی ساختمانی چهل واحدی، به ازای صورتحساب و مستندات پرداختی صرفاً به ارائه‌ی برگه‌ای از لیست مخارج اکتفا می‌کنند. در مقابل درخواست و اعتراض اینجانب، مستأجرانم را همچو...