بله، شما قطعاً میتوانید از این فرد که به عنوان مدیر ساختمان فعالیت میکند، شکایت کنید، زیرا او در قبال مدیریت مالی و ارائه خدمات مسئولیت دارد. شکایت میتواند بابت عدم شفافیت مالی، بدهکار کردن مجتمع و عدم انجام وظایف خدماتیباشد، حتی اگر انتصاب او کاملاً رسمی نبوده، اما مورد توافق اعضا بوده است. برای رفع مشکل و تعیین تکلیف مدیریت، باید از طریق دادگاه محل وقوع ملک علیه ایشان شکایت رسمی مطرح کنید....
مدیر فعلی چون رسمی انتخاب نشده از نظر قانون مدیر محسوب نمیشود، ولی اگر وجهی از ساکنان گرفته و در هزینهکرد کوتاهی یا سوءاستفاده کرده باشد قابل شکایت است.
بهترین کار این است که ابتدا مجمع عمومی رسمی تشکیل دهید و مدیر یا هیئتمدیره قانونی انتخاب کنید و از مدیر فعلی بهصورت کتبی حسابرسی بخواهید.
اگر پاسخ نداد یا وجوه را پس نداد، با همین صورتجلسه و مدارک میتوانید در شورای حل اختلاف یا دادگاه دادخواست مطالبه وجه و الزام به ارائه حساب بدهید.
سلام بله چون مدیر فاقد مصوبه رسمی مجمع عمومی بوده، از نظر قانون تملک آپارتمانها مدیر قانونی محسوب نمیشود و مسئولیت او قابل طرح است.
برای حل موضوع، ابتدا باید مجمع عمومی رسمی تشکیل دهید و مدیر یا هیئتمدیره قانونی انتخاب کنید، سپس میتوانید بابت اهمال و عدم ارائه حساب به استناد ماده ۱۴ همان قانون از مدیر فعلی در دادگاه حقوقی شکایت کنید
با سلام
با توجه به توضیحات ارائه شده بهتر است مجمع تشکیل دهید و یکی از ساکنین را به عنوان مدیر ساختمان تعیین کنید.
شکایت نیاز به ادله دارد
در صورت اثبات سوء مدیریت و ورود ضرر، امکان طرح شکایت حقوقی علیه مدیر وجود دارد. بررسی مستندات و مشاوره با وکیل ضروری است.
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.