حضورم به بانک مراجعه کنید
سلام به نظر میرسد که سایت مشارالیه بروزرسانی نشده است، فلذا از طریقِ گزارشدهی به پشتیبانیِ سایتِ مذکور اقدام بفرمائید.
چاره جز پیگیری حضوری نیست
بررسی وضعیت سامانه و تأخیر در بروزرسانی اطلاعات نیازمند پیگیری حقوقی یا اداری از طریق مراجع ذیربط است. توصیه میشود با مشاور حقوقی یا نماینده بانک مشورت شود.
از شعبهای که قسط رو پرداخت کردید بخواید یک نامه رسمی تسویه با مهر بانک براتون صادر کنن. این نامه رو میتونید برای پشتیبانی سامانه فکس یا ایمیل کنید تا سریعتر رفع مغایرت بشه.
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.