مشاوره حقوقی رایگان - عدم ارسال کالا در خرید اینترنتی

سلام درود خدمت وکیل های گرامی بنده دیروز در یک گروه از روبیکا به مبلغ 3900هزار تومن خرید انجام دادم فروشنده گرامی که باهاشون تماس گرفتم گفتن شماره کارت میدم یه مبلغی واریز کنید تا اطمینان حاصل کنم که خریدارین بنده مبلغ100 تومن واریز کردم و گفتن که ارسال میکنیم قرار بود ساعت 6عصر ارسال کنند از ترمینال که ساعت 6 و نیم به ما زنگ زدن و گفتن ارسال شده و شماره راننده هم به ما دادن تماس گرفتیم اقای راننده گفتن بله تحویل گرفتیم وتا فردا که امروز باشه ساعت 10 صبح می رسیم و الان نه فروشنده و نه راننده جواب گوشی نمیدن و بنده فقط شماره کارت و تماس فروشنده دارم بنده زاهدان هستم و از شهر اصفهان خرید انجام دادم الان باید چه کار کنم لطفا راهنمایی کنید باتشکر

پاسخ ها:


سلام به پلیس فتامراجعه کنید 

21:17:52   1404/6/6

نیاز به تنظیم شکایت مطابق ادله و پرینت واریزی است لذا دادگاه محل سکونت شما مطابق قانون جرائم رایانه‌ای صلاحیت رسیدگی دارد

20:36:20   1404/6/6

سوالات مرتبط

کلاهبرداری اینترنتی
سلام وقت بخیر.من واسه ثبت سفارش لباس هزینه پرداخت کردم الان دو هفته ازش میگذره جوابمم نمیدن پول رو واریز نمیکنن ازم کلاهبرداری کردند میشه کمکم کنید...
خرید اینترنتی
سلام . چند ماه پیش از طریق اینستاه با یه فروشنده که اعلام نمودن . مرز .. کشور هستم . چند تا ادکلن سفارش دادم . متاسفانه سادگی نمودم مبلغ سفارش یازده میلیون شصد هزار تومان بودش به شماره کارت بانکیشون و...
عدم ارسال کالا در خرید اینترنتی
1350 فک کنم روکش مبل خریدم ولی نفرستادند. باید چی کار کنم؟...
کلاهبرداری
سلام من در یک آگهی یک گوشی دیدم خیلی جمع و جور بود فروشنده می‌گفت پرداخت درب منزل نداره از طریق سایت باید خرید انجام بشه بعد ارسال میشه من نزدیک سه ماهه که از خریدم میگذره در پیگیری سفارش زده در...
کلاهبرداری اینترنتی
با عرض سلام و خسته نباشید من ماه اذر از یه پیچی خریداینترنتی کردم و خریدم رو یک ماه گذشت نفرستادنند و من برای همین از این پیچ تلگرام ... شکایت دارم...