حتی با فوت راننده، در صورت وجود بیمه یا شرایط صندوق تأمین خسارت های بدنی، امکان مطالبه وجود داشته است. مرور زمان عام در این دعاوی مطرح نیست اما اثبات حادثه و بیمه پس از این مدت سخت است. اگر مدارک دارید، علیه بیمه یا صندوق طرح دعوا کنید
اگر بیمه داشته یاید دیه شما از شرکت بیمه گر وصول میشد اگر انجام نگرفته دیگه راهی ندارید مگر از ورثه ی راننده شکایت کنید