با سلام و خسته نباشید یک فروشگاه اینترنتی دارم مشتری خریدی انجام دادن بعد از اینکه کالا به دستش رسیده ایراد از کیفیت و برند کالا گرفته که من قبول کردم کالا رو مرجوع کنن و تمام هزینه های ارسال و برگشت رو هم متقبل میشم اما مشتری قبول نمیکنه و میگه اول باید تمام هزینه های که کرده رو واریز کنم تا کالا رو بفرسته و مدام در حال تهدید برای شکایت و بستن سایت و استوری کردن پیج من و کسب و کارم را دارد من میتونم بابت تهدید شکایت کنم و با وجود قبول مرجوعی اون شخص میتونه اقدامی انجام بدهد ممنون میشم راهنمایی کنید تشکر
سلام از واسطه خرید کردم نتونستم جنسو بفروشم چکو پاس کنم جنسو مرجوع کردم به همون واسطه که چکمو برام بگیره بیاره چنبار بهش گفتم گفت میگیرم میارم چن وقت پیش پیام اومد برام که روی همون چک اقدام کرده یه ش...
من یک چرخ خیاطی سردوز استوک را نقداخریدم و کالا را تحویل گرفتم .پس از یک روز از خرید کالا متوجه شدم ان کالا برای نوع کار من مناسب نیست و از خرید کالا پشیمان شدم .همچنین به نظر می رسد کالا را گران خرید...
سلام وقت بخیر من دوجفت کتونی خریدم فردای اون روز متوجه شدم اینا اصلا ضد آب نیستن وقیمتشون رو هم گرون دادن الان به شاگرد مغازه میگه ما اصلا پس نمیگیرم واسرار میکنه من گفتم اینا ضد آب نیستن لطفاً راهنما...
سلام، وقت بخیر
من کالایی خریدم و همان روزی که کالا تحویل داده شد، راضی نبودم و به فروشنده اطلاع دادم برای برگشت کالا
فروشنده قبول نکرد
ولی من با توجه به قانون 7 روز برگشت کالا ، کالا را برگشت زدم
و کد...
با سلام. من در سفر کالسکه کودکی از فروشگاهی خرید کردم و فاکتور هم گرفتم. در کمتر از یک ساعت بعد از بررسی داخل هتل بدلیل نامرغوبی کالاسکه و همچنین عملکرد دشوار و ناایمنی که کالاسکه داشت از خریدمون پشیم...
شرایط و مقررات حاکم بر روابط کاربر با وکیل/مشاور/موسسه
و
شرایط استفاده کاربر از خدمات حقوقی دادراه
را مطالعه کردم و می پذیرم.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره
امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون
پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.