در ابتدا توصیه میشود موضوع را با پشتیبانی صرافی مطرح کنید تا علت فنی یا احتمالی مشکل مشخص شود. در صورت عدم پاسخگویی یا رفع مشکل، میتوانید شکایت رسمی تنظیم کرده و به مراجع قضایی یا پلیس فتا ارائه دهید. قبل از شکایت، از تراکنشها، اسکرینشاتها و مکاتبات نسخه تهیه کنید تا مستندات کافی داشته باشید. عدم اطلاع به صرافی ممکن است روند پیگیری را کند کند؛ ابتدا مکاتبه کنید، سپس در صورت نیاز اقدام قضایی نمایید.
موضوع را از طریق پشتیبانی پیگیری کنید
با سلام
از طریق پشتیبانی موضوع را پیگیری کنید اگر مشکلی بود می توانید شکایت کنید
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.