سلام و احترام
برای رفع مشکل فنی در سامانه، با شماره پشتیبانی سامانه دیوان عدالت اداری تماس بگیرید.
درود و وقت بخیر، در ثبت تجدیدنظر خواهی، شماره پرونده را از بخش «سامانه پرونده من» عیناً با فرمت و خط تیره وارد کنید و در بخش خادم مرتبط، نام شعبه بدوی رسیدگیکننده (مثلاً شعبه ۳۶ بدوی) را دقیق درج نمایید؛ در صورت تداوم خطا، به واحد رایانه دیوان یا دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه فرمایید. در پناه یزدان باشید.
سلام برای طرح دادخواست تجدیدنظر در دیوان عدالت اداری، مهم است که اطلاعات پرونده به درستی وارد شود. شماره دادنامه و شماره پرونده دقیقاً باید مطابق با ابلاغیهای باشد که دریافت کردهاید. در صورت بروز مشکل در سامانه، ابتدا مطمئن شوید که از مرورگر درست و بهروز استفاده میکنید و اطلاعات را با دقت مجدداً وارد نمایید. در قسمت «خادم مرتبط»، معمولاً نام یا عنوان دایره یا نهادی که اقدام یا تصمیم مورد اعتراض را اتخاذ کرده، وارد میشود. بنابراین میتوانید نام آن نهادی که با پرونده مرتبط است را وارد نمائید.
سلام خادم مرتبط واحد های قضایی مستقر در دیوان عدالت اداری
سلام شما میبایست به دفتر خدمات قضایی مراجعه نمایید و درخواست تجدیدنظرخواهی را مطرح نمایید
سعی کنید اطلاعات را به صورت حروف انگلیسی و اعداد انگلیسی بنویسید اگر باز هم مشکل مرتفع نشد از طریق دفاتر خدمات قضایی اقدام کنید
سلام دوست عزیز میدانید که با تجدیدنظرهای بدون کمک وکیل ممکن است دعوای شما مختومه شود و دیگر حق طرح دعوا نداشته باشید حتما حتما در این مرحله از وکیل کمک بگیرید
سلام لازم میباشد برای رفع این اِشکال، به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضاییِ محل سکونت خویش مراجعه داشته باشید.
میتوانید به دفاتر خدمات قضایی مراجعه کنید
ومشکل پیش آمده را پیگیری کنید
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.