مشاوره حقوقی رایگان - مدیریت ساختمان

با سلام و درود بنده شش ماه مدیریت ساختمان رو کردن گرفتم و شش ماه بنده تمام شد مهلت دادم جلسه برگزار کنند متاسفانه هیچ کاری انجام ندادن اعضا و من به ناچار بعد یک ماه تمام پولهای ساختمان رو به حسابشان واریز کردم بین اعضای ساختمان آیا مسئولیت به گردن بنده هست هنوز ممنون میشم راهنماییم کنید

پاسخ ها:


با سلام

اگر مدیرت شما تمام شده باشد و به ساکنین اعلام کرده باشید مسئولیتی ندارید.

10:25:15   1404/3/31

سوالات مرتبط

عدم وجود صورتجلسه
طی جلسه ساختمان، من مدیر شده ام ولی صورتجلسه نشده، در حال حاضر میخواهم از یکی از ساکنین یه خاطر عدم پرداخت شارژ شکایت کنم. آیا نیاز به صورتجلسه امضا شده جهت اثبات مدیر بودن دارم؟ حدود 8 ماه مدیر هستم ...
مدیر ساختمان
با سلام. من در یک آپارتمان 4طبقه 16 واحدی ساکن هستم. کسی حاضر نبود امور مربوط به ساختمان مثل نظافت، پرداخت قبوض، سرویس آسانسور و .... رو انجام بده، من به خواست خودم اینکار رو انجام دادم بدون برگزاری ج...
مدیریت ساختمان
ایا مدیر ساختمان بدون برگزاری جلسه میتواند بعضی از قوانین که به نفع ساختمان است را وضع نمایدمثل چگونگی استفاده از سالن اجتماعات...
واگذاری اختیارات مدیر ساختمان به یک وکیل
سلام، ضمن سپاس لطف بفرمائید آیا مدیر ساختمان یا یکی از اعضای هیات امنای مجتمع مسکونی، میتواند اختیارات خود را به یک وکیل (غیر ساکن در مجتمع) واگذار کند؟ یا به همراه وکیل در جلسات هیات امنا و مجتمع شرک...
عدم قبول مسئولیت مدیریت ساختمان
سلام اینجانب در ساختمانی 20 واحده بدون هیئت مدیره ساختمان با جلسه ای بین حداقل ساکنین ساختمان به مدیت یکسال مدیر ساختمان بوده ام در حال حاضر هیچ یک از مالکین و ساکنین ساختمان مسئولیت مدیریت ساختمان را...