سلام فقط حضوری
با درود پرسشگر ارجمند چاره جز مراجعه حضوری نیست
اداره سرپرستی بانک مربوط پیگیری کنید
سلام در این موارد که برداشتهای نامشخص با عنوان «سند عملیات بانکی» ثبت شده، مراحل زیر را انجام بدهید تا دلیل دقیق برداشت را بفهمید: 1. استعلام ریز جزئیات تراکنشها وارد اینترنتبانک یا همراهبانک همان بانک شوید و از بخش «گزارش تراکنشها» یا «ریز گردش حساب» استفاده کنید. بعضی بانکها شرح دقیقتری نسبت به «ده گردش آخر» ارائه میدهند. 2. ارسال درخواست کتبی به شعبه 3. به سامانه زیر بروید و شکایت ثبت کنید:
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.