هزینه تعویض با شماست
ابتدا باید تمرین دلیل شود تا کارشناس در خصوص مشکل کنترل بررسی لازم را انجام دهد تا علت خرابی مشخص شود سپس دادخواست مرتبط با آن را ارائه دهید و یا مطالبه خسارت شود
مطابق آیین نامه اجرایی سازمان مربوط عمل میشود میتوانید به واحد مشترکین مراجعه و پیگیری کنید
از اداره مربوطه پیگیری کنید لطفا رویه اداری است تا قضایی
کارشناسی لازم دارد
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.