ابتدا باید تمرین دلیل شود تا کارشناس در خصوص مشکل کنترل بررسی لازم را انجام دهد تا علت خرابی مشخص شود سپس دادخواست مرتبط با آن را ارائه دهید و یا مطالبه خسارت شود
کارشناسی لازم دارد
مطابق آیین نامه اجرایی سازمان مربوط عمل میشود میتوانید به واحد مشترکین مراجعه و پیگیری کنید
هزینه تعویض با شماست
از اداره مربوطه پیگیری کنید لطفا رویه اداری است تا قضایی
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.