با سلام.
در صورتی که به قرار منع تعقیب اعتراض شود تبادل لوایح صورت نمیگیرد. اگر به رای دادگاه اعتراضی شده باشد حتما تبادل لوایح انجام میشود.اگر به هر دلیلی تبادل لوایح توسط شعبه صورت نگرفت و اعتراض شما به شعبه نتیجه ای نداشت. میتوانید پس از ارجاع به شعبه تجدید نظر تقاضای مطالعه پرونده و دریافت کپی لایحه را انجام دهید و لایحه خود را با ذکر دلیل به تجدید نظر ارائه دهید.