درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - مالکیت ملک

سلام خونه ای فروختم ولی هنوز بخشی از پول برای مرحله سند زدن نگه داشته شده و ثمن‌ معامله به طور کامل تسویه نشده در این زمان خریدار ملک مورد معامله رو اجاره داده اما مستاجر جدید گفته کولر خونه خراب هست و باید تعمیر بشه هزینه تعمیر کولر بر عهده من به هست یا خریدار جدید ملک ؟ تا این مرحله چه کسی مالک هست ؟ چرا ؟ متشکرم .

پاسخ ها

با سلام بنظر برعهده خریدار میباشد چون ملک ب مالکیت خریدار در آمده است و فقط باید تنظیم سند گردد
با سلام بر عهده مالک جدید است