خیر نیاز است مراجعه حضوری داشته باشید
با سلام حضورا از طریق نمایند شرکت مربوطه می توانید موضوع را پیگیری کنید
حضوری به اراده مربوطه مراجعه کنیو روند اداری است تا قضایی
دلایل احتمالی قطع مدیریت خاص: 1. مشکلات هویتی: ممکن است اطلاعات ثبتشده برای سیمکارت با مدارک شناسایی شما مطابقت نداشته باشد. 2. تخلفات و سوءاستفاده: استفاده از سیمکارت برای تخلفات مانند ارسال پیامکهای انبوه تبلیغاتی، کلاهبرداری یا موارد مشکوک. 3. عدم احراز هویت: اگر مدارک شناسایی یا اطلاعات کاربر در سامانه بهدرستی ثبت نشده یا نیاز به بهروزرسانی دارد. 4. شکایات قضایی یا امنیتی: در موارد خاص ممکن است سیمکارت به دلیل یک پرونده قضایی یا امنیتی مسدود شود. راههای پیگیری: 1. حضوری: مراجعه به یکی از دفاتر سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و یا دفاتر خدمات مشترکین همراه اول. این روش معمولا سریعتر و مطمئنتر است. 2. تلفنی: میتوانید با سامانه 195 (سامانه رسیدگی به شکایات سازمان تنظیم مقررات) تماس بگیرید و مشکل خود را توضیح دهید. 3. اینترنتی: مراجعه به سامانه شکایات 195 به نشانی https://195.cra.ir و ثبت شکایت به صورت آنلاین.
سلام شما باید حضورا به شرکت اپراتور تلفن همراه مراجعه و پیگیری نمایید
سلام تماس های زیاد جرم کلاهبرادی و شایدم اشتباه شده
حضورأ پیگیری کنید
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.