سلام تماس های زیاد جرم کلاهبرادی و شایدم اشتباه شده
با سلام حضورا از طریق نمایند شرکت مربوطه می توانید موضوع را پیگیری کنید
سلام شما باید حضورا به شرکت اپراتور تلفن همراه مراجعه و پیگیری نمایید
دلایل احتمالی قطع مدیریت خاص: 1. مشکلات هویتی: ممکن است اطلاعات ثبتشده برای سیمکارت با مدارک شناسایی شما مطابقت نداشته باشد. 2. تخلفات و سوءاستفاده: استفاده از سیمکارت برای تخلفات مانند ارسال پیامکهای انبوه تبلیغاتی، کلاهبرداری یا موارد مشکوک. 3. عدم احراز هویت: اگر مدارک شناسایی یا اطلاعات کاربر در سامانه بهدرستی ثبت نشده یا نیاز به بهروزرسانی دارد. 4. شکایات قضایی یا امنیتی: در موارد خاص ممکن است سیمکارت به دلیل یک پرونده قضایی یا امنیتی مسدود شود. راههای پیگیری: 1. حضوری: مراجعه به یکی از دفاتر سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و یا دفاتر خدمات مشترکین همراه اول. این روش معمولا سریعتر و مطمئنتر است. 2. تلفنی: میتوانید با سامانه 195 (سامانه رسیدگی به شکایات سازمان تنظیم مقررات) تماس بگیرید و مشکل خود را توضیح دهید. 3. اینترنتی: مراجعه به سامانه شکایات 195 به نشانی https://195.cra.ir و ثبت شکایت به صورت آنلاین.
حضوری به اراده مربوطه مراجعه کنیو روند اداری است تا قضایی
حضورأ پیگیری کنید
خیر نیاز است مراجعه حضوری داشته باشید
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.