با سلام
احتراما من يک مغازه در يک پاساژ رهن كرده ام ولي به علت اختلاف دو مالك و سازنده پاساژ باعث لطمه به كسبه شده است. به علت اين اختلاف در طبقه بالايي پاساژ باشگاه بدنسازي وجود دارد كه توسط يكي از مالكين به باشگاه بدنسازي رهن داده شده است و به علت اختلاف مربي باشگاه آسانسور را قطع نموده و فقط آسانسور به طبقه دوم ميرود و امكان استفاده از ما كسبه جهت رفع نياز و استفاده از سرويس بهداشتي مجبوريم دو طبقه به پايين بدون اسانسور برويم (طبقه -2) و وقتي اعتراض كرديم كه شارژي كه ميدهيم براي چه ميباشد و ما هم حق استفاده از اسانسور راداريم در جواب هيت مديره ميگويد كه خودتان برويد از مراجع قضايي شكايت كنيد
شايان ذكر است حدود 18 ماه است كه هيچ جلسه اي بين كسبه توسط هيئت مديره جهت رفع اختلافات تشكيل نشده و وقتي درخواست ريز هزينه ها و اعلام كنيد كدوم مغازه شارژ داده و يا نداده و همچنين نصب فيش هاي آب و برق در تابلو اعلانات امتناع ميكنند. شايان ذكر است هزينه شارژ واحد هاي خالي اين پاساژ بر خلاف قوانين نصف ميباشد و وقتي اعتراض ميكنيم ميگويند به شما ربط نداد.
لذا خواهشمند است راهنمايي نماييد . باتشكر
در مجتمع تجاری اداری چند نفر بدون برگذاری مجمع و رای اکثریت و صرفا با اخذ امضا از حدود 30٪ از مالکان یا مستاجران مدیریت مجتمع را دردست گرفته و طی سه سال اخیر بدون برگذاری حتی یک مجمع و پاسخگویی و مدام...
سلام و عرض ادب
مستاجر برج تجاری هستم که هیئت مدیره در تاریخ 30/4/1401 نامه ای ارائه کرده که 60% حق شارژ به نسبت 6ماه قبل افزایش می یابد و حتی از 1/1/1401 بایستی مابه التفاوت پرداخت گردد.
آیا این افزای...
سلام و وقت بخیر
یه سوال و راهنمایی میخواستم.
ما یه پاساژی داریم که 3 طبقه هستش
شامل 2 پله برقی ، یک اسانسور و پله مشترک و سرویس بهداشتی
و هرماه هم شارژ پرداخت میکنیم برای نضافت و اینچیزها
اما نظافت ...
شرایط و مقررات حاکم بر روابط کاربر با وکیل/مشاور/موسسه
و
شرایط استفاده کاربر از خدمات حقوقی دادراه
را مطالعه کردم و می پذیرم.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره
امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون
پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.