باسلام و احترام،
ضمن سپاس از فراهم نمودن این امکانات جهت پاسخگویی به شهروندان، به استحضار میرساند اینجانب فروشگاه موبایل دارم، که متاسفانه چند روز گذشته مشتری که از من یک موبایل خریداری کرده ، در زمان پرداخت مبلغ در دستگاه پز، به جای وارد نمودن مبلغ 33000000 ریال مبلغ 3300000 ریال پرداخت کرده و فروشنده با بی دقتی متوجه این موضوع نشده است، و آن مشتری متاسفانه جوابگوی تلفن نمیباشد و چون بانک که شماره حساب به دستگاه پز اتصال دارد اخیرا حساب های پرداختی را به صورت حساب به حساب پرداخت کننده ها نشان نمی دهد و به صورت کلی مقدار واریزی در روز نشان میدهد، حال من چگونه می توانم از آن مشتری ناجوانمرد شکایت کنم و یا مشخصات ان را در بیاورم.
سپاس از راهنمایی شما
پرداخت کمتر مشتری در دستگاه پوز پرداخت اشتباه مبلغ در دستگاه پوز شناسایی حساب واریز کننده به وسیله دستگاه پوز دستگاه پوز حساب بانکی
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.