سلام وقت بخیر بنده مدت 15 سال است که مدیر عامل شرکت خودم هستم و اخیرا اقدام به افزایش حقوق خود در لیست بیمه نمودم ولی عملا حقوقی برای خود از حساب شرکت برداشت ننمودم و نماینده بیمه در آخرین بازدید از شرکت از بنده تقاضای صورتجلسه افزایش حقوق و مدارک واریز حقوق از حساب شرکت را تقاضا نموده است و فرمدند در صورت عدم ارائه مدارک بیمه چند ماه حساب نمیشود. آیا این روند قانونی میباشد ؟ و تکلیف بیمه های رد شده چند ماه اخیر بنده چه میشود؟( با حقوق جدید)
سلام خسته نباشی من کارمند رسمی دانشگاه علوم پزشکی هستم. حدود 2 سال است که به خاطر بیماری مرخصی بدون حقوق گرفتم . از وقتی من مرخصی گرفتم حقوق کادر درمان تقریبا دو برابر شده . اگر من الان بخوام سر کار ب...
با سلام، من از سال 92 استخدام سازمان آتش نشانی شدم، و در انتهای سال 97 متاسفانه قطع ارتباط نمودم،و در سال 1400 دوباره شروع به کار نمودم، ولی متاسفانه این بندها به من تعلق نمیگیرد و حقوقم قابل مقایسه ب...
باسلام و احترام. من در بخش خصوصی رییس دفتر مجتمع تجاری هستم حقوق 1400 من 80900000ریال بود میخاستم ببینم باتوجه به افزایش 57درصدی حقوق من چقدر خواهد بود و ایا در حق بیمه من هم تاثیرگذار هست، در ضمن در ...
شرایط و مقررات حاکم بر روابط کاربر با وکیل/مشاور/موسسه
و
شرایط استفاده کاربر از خدمات حقوقی دادراه
را مطالعه کردم و می پذیرم.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره
امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون
پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.