با سلام می توانید تحویل نگیرید
سلام تحویل نگیرید
بادرود باید رفع عیب شود وگرنه امکانطرح دعوا نیز وجود دارد
با سلام متن من کامل نیومده بنده یک دستگاه نیسان از شرکت زامیاد زیر مجموعه سایپا به صورت فروش فوری خریداری نموده که بعد اومدن خوددو به نمایندگی با برسی ماشین در محل نمایندگی متوجه شدم پیچ کابوت باز شده که با آوردن کارشناس به محل نمایندگی نظر کارشناس این بود که کابوت خودرو رنگ و تعویض میباشد که به نظر یک کارشناس بسنده نکرده و کارشناس دوم آوردم که نظر ایشان هم همین بود وهر دو برگه کارشناسی دادن مبنی بر اشکال فوق حال بنده خودرو را تحویل نگرفتم با چه عنوانی شکایت کنم
بهتر آنست که تحویل نگیرید
سلام پبه نمایندگی مراجعه نمایید
میتونین درخواست فسخ معامله یا دادخواست الزام شرکت فروشنده به تحویل خودروی سالم مطابق قرارداد فی مابین ثبت کنین
اگر عیب اساسی باشد باید از نوع سالم به شماتحویل گردد
شکایت کنید
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.