درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - شکایت از اتوبار اثاث کشی

یک ماه پیش اثاث کشی کردم و سه تا کوچه جابجا شدم. یه اتوبار از سایت درج آگهی پیدا کردم و پرسیدم شما مجوز دارید و بارنامه میدید؟ گفتن بله. وسایلم رو گفتم که بارنامه کنن و قیمت رو 1.300 اعلام کردن. اما موقعی که ماشین اومد، دیدم هیچ لوگویی نداره، بارنامه رو دروغ گفتن و ندادن. با همسایه ها دعوا کردن و خودم رو تهدید کردن. کارتن ها رو قبلا برده بودم و فقط 7 تیکه بزرگ مونده بود. اثاث کشی فقط 40 دقیقه طول کشید. موقع تخلیه بار، یخچال، کمد و لباسشویی رو گرو گرفتن و گفتن 10.5 میلیون می خواهیم و گرنه وسایلت رو می بریم. یک رهگذر که دید گیر افتادم، گفت عکس پلاکشون رو بگیر و شکایت کن. با 8 تومن راضی شدن که بار رو خالی کنن. بهشون گفتم شکایت می کنم. عکس پلاک رو دارم، شماره کارتی که پول ریختم، شماره موبایل دو نفرشون، متن پیامکی که مبدا و مقصد و لیست وسایل رو فرستادم که بارنامه کنن، و فیلم کامل وسایل رو که چند دقیقه بعد از اثاث کشی گرفتم. آیا با اینا می تونم شکایت کنم؟ توی ثنا شکایت کنم یا شورای حل اختلاف؟ حقوق یک ماهم رو توی 40 دقیقه ازم گرفتن.

پاسخ ها

با سلام جهت ثبت شکایت یا دا‌دخواست به دفتر خدمات قضایی مراجعه کنید
با سلام بله
با سلام بله امکان شکایت برای شما وجود دارد

سوالات مرتبط

شکایت از اتوبار اثاث کشی
یک ماه پیش اثاث کشی کردم و سه تا کوچه جابجا شدم. یه اتوبار از سایت درج آگهی پیدا کردم و پرسیدم شما مجوز دارید و بارنامه میدید؟ گفتن بله. وسایلم رو گفتم که بارنامه کنن و قیمت رو 1.300 اعلام کردن. اما م...